FANDOM

Notka o LNR z IHN:

Liga Narodowo-Republikańska - ugrupowanie powstałe 16 października 2012, założone przez Stanisława Drozdowskiego, Dariusza Konrada, Arthura Wellesley'a i Krzysztofa Konarowskiego. LNR to partia prawicowa, zrzeszająca polityków o poglądach konserwawtywnych, konserwatywno-liberalnych, narodowych, czy chadeckich. Przewodniczącym Ligii jest Arthur Wellesley, zaś zastępcą - Letycja Fosch.

I lideram LNR był Dariusz Konrad, który pełnił swoją funkcję zgodnie ze statutowym okresem 45 dni.  Liga Narodowo-Republikańska dwukrotnie wygrywała wybory prezydenckie - Stanisław Drozdowski i Asaf Avidan (w koalicji z Adamem Jaworskim PS), zś w parlamentarnych wykle zyskiwała II miejsce (Sejm I i III Kadencji), jedynie do Sejmu II Kadencji - III miejsce. Obecnie są drugą siłą polityczną w RW i największą partią opozycyjną.

Oto wpis ze strony partyjnej

Liga Narodowo-Republikańska jest partią prawicową, zrzeszającą w swoich szeregach osoby o poglądach konserwatywnych, konserwatywno-liberalnych, narodowych i chadeckich.

W naszej działalności kierujemy się zasadą: "Trudno jest umierać dla ojczyzny, lecz znacznie trudniej dla niej żyć i pracować."

Więcej z Fandomu

Losowa wiki